På tur med Kindle

20121004-181311.jpg En etter min mening vel fortjent høstferie til sydligere strøk er over snart. En særdeles god venn denne uka har vært Kindlen min. Jeg er nå på bok nummer tre denne uka, og jeg blir mer og mer glad for investeringen jeg gjorde da jeg kjøpte den. Genialt! Herlig å kunne drasse med seg x antall bøker på tur uten å bære seg halvt ihjel. Tror jeg må fortsette å spre det glade lesebrettbudskap, uansett hvilket brett man måtte velge.

7 responses to “På tur med Kindle

  1. Gler meg alt til å reise på ferie med min Kindle om ei vekes tid. Herleg å sleppe å drasse på eit lass av bøker.🙂

  2. Hver gang det nærmer seg ferietid så frister det utrolig med et lesebrett. Men det blir aldri noe med det, gitt, jeg fortsetter å stappe kofferten full av bøker (og å bære meg ihjel).
    Det er ikke det at jeg er tvilende motstander, heller det at jeg ikke har råd eller kan prioritere det. Og så har jeg jo en veldig inngrodd forkjærlighet for papirbøker, da (selv om det ene naturligvis ikke utelukker det andre). Men en dag…?😉

  3. *smiler* er det ikke herlig å kunne drasse med seg «hauger» med bøker uten at det veier mer enn dette ene lille lesebrettet?
    Min inngrodde kjærlighet for romaner som papirbok er meget svekket og mye av støvsamlerne skal nok finne veien ut herfra snart😉

  4. Åhh… Herlige bilder! Misunner deg tur til varmere strøk!! Selv sitter jeg her og kjenner på om jeg begynner å utvikle gjeller…
    Kindle er en suveren turvenn! Jeg går aldri tilbake til papirbøker på tur, det skal være sikkert!

  5. Så herlig det så ut som du hadde:) Veldig enig om at lesebrett er genialt når man er ute å reiser, det er da jeg bruker det mest:) Ha en flott høstferie videre!

  6. Har foreløbig holdt meg unna E-bøker. Men forstår veldig godt at en Kindle kan være lurt på tur. Mitt spørsmål er: Kan en iPad gjøre samme nytten ?

    • Helt sikkert! Mannen min leser bøker på iPad og er fornøyd med det. Men en stor fordel med Kindle er at det ikke blir gjenskinn i skjermen om man f.eks leser ute i sola, noe det definitivt blir på andre duppeditter… Ellers er det vel smak og behag..?

Kommentarer er alltid hyggelig!

