Smakebit på søndag: «Bunnfall» av Jørn Lier Horst

Ny søndag, og nok en boksmakebit. Jeg er litt inne på krimsporet igjen, og nå har jeg startet på nok en bok av Jørn Lier Horst, nemlig «Bunnfall»:

Det var Nils Hammer som ringte. Det var en kort beskjed. Det var funnet en ny fot. Tjuefem minutter senere stod Wisting igjen med finkornet sand i skoene og skygget med hånden mot sola. Skoen hadde ikke drevet i land som de andre, men var funnet ute i vannet ved flytebrygga utenfor Solplassen camping.

Flere smakebiter finner du på bloggen «Flukten fra virkeligheten».

22 responses to “Smakebit på søndag: «Bunnfall» av Jørn Lier Horst

  1. En fot! Det må være uhyggelig å finne! Og miste…

  2. Jag skulle så gärna vilja hitta den här författaren på svenska!

  3. En vakker dag må jeg stifte bekjentskap med forfatterskapet til Jørn Lier Horst, tusen takk for smakebiten,Anita.

  4. Fin smakebit. Kanskje jeg skal prøve meg på Jørn Lier Horst likevel? Har ligget langt inne hittil. Ha en fin søndag.

  5. Heisann – denne holder jeg på med også, på si. Det er en e-bok på Iphonen min, og første gang jeg prøver det formatet. Liker boken godt, selv om jeg likte de to siste om Wisting aller best🙂

  6. Ah! Takk for tipset! Jeg har denne liggende på engelsk på Kindle’n min, og hadde helt glemt den ut! Tenkte jeg skulle sjekke ut Horst i oversatt utgave, siden jeg liker veldig godt bøkene hans ellers🙂

  7. Takk for smakebiten🙂 Den hørte vi på lydbok i sommer, og vi likte den begge to. Fun Fact: Mitt hjemsted blir nevnt i forbindelse med et av drapene…😉

  8. En fin smakebit. Det begynner å bli en stund siden jeg leste Bunnfall. Det var min første Horst bok. Nå er jeg nettopp ferdig med Når havet stilner (boken før) så her blir det lest i morsomme rekkefølger🙂 Og så har jeg akkurat lest Kodenavn Hunter hvor Horst har gjort film til bok. Ikke like fantastisk som hans egne bøker!
    Ønsker deg en riktig fin søndag!

  9. Tack för smakbiten. Måste verkligen ta mig an boken av Horst jag köpte i somras!

  10. Ja denne har jeg også lest- eller hørt? Nå ble jeg litt usikker, men når jeg har fått tenkt meg litt om, husker jeg i det minste hva som lå bak disse føttene som kom flytende… (Akkurat det hørtes kanskje litt psykt ut?) Står på venteliste for hans nyeste bok, trur den heter Jakthundene eller noe som ligner- gleder meg!

  11. Dette hørtes ut som en både ekkel og spennende krim. Vi kjøpte forresten forfatterens nyeste til en krimelskende farfar som hadde bursdag på fredag🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

