Smakebit på søndag: «Harens år» av Arto Paasilinna

Så har nok en uke gått, og dermed er det nye boksmakebiter på bloggen «Flukten fra virkeligheten». Nå har jeg begynt på en bok av Arto Paasilinna, nemlig «Harens år» som jeg lastet ned til Kindlen min etter tips fra bloggen «E-bokhylla mi». Det er lenge siden jeg leste noe av Paasilinna nå, så dette blir nok bra:

To beklemte menn satt i en bil. Sola stod lavt og blendet dem gjennom den skitne frontruta. Turen gikk langs en liten grusvei og det finske sommerlandskapet gled forbi mennenes trette blikk uten at de overhodet la merke til hvilken fin kveld det var.

Hva leser du nå? Skriv om det på bloggen din og legg igjen en link til innlegget her. Du behøver ikke å ha en rendyrket bokblogg for å være med!

9 responses to “Smakebit på søndag: «Harens år» av Arto Paasilinna

  1. Her er enda en forfatter jeg ikke har lest noe av men som jeg gjerne vil lese, så jeg får vel bite i det sure eplet å kjøpe meg en bok av forfatteren en vakker dag. Tusen takk for smakebiten:-)

  2. Paasalinna er bare herlig å lese! Har lest tre bøker av han, og de er like fornøyelioge. Egentlig bare tull, men likevel. Godt å få seg en god latter.

  3. Denne boken syntes jeg var så fin🙂 Jeg har lest denne og Kollektivt selvmord som faktisk var en meget morsom bok! Jeg har absolutt tenkt å lese mer Paasilinna. Ha en fin søndag!

  4. Tack för smakbiten! Har bara läst en bok av honom (Uppdrag Skyddsängel) och blev inte så där jätteförtjust.

  5. Läste Livet är kort Rytkönen lång i våras, men det var nog inte något som passade mig.

  6. Takk for smakebiten, Anita🙂

  7. «Kollektivt självmord» var bra tyckte jag, men denna har jag inte läst! Tack för smakbiten!

  8. Takk for smakebiten! Jeg har bare lest Kollektiv selvmord. Den er morsom, den!😀 Kos deg med Harens år. Jeg synes omslaget er fornøyelig!

  9. En vakker dag skal jeg og Paasilinna bli bedre kjent, det er jeg helt sikker på🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

