En award, jo!

Jeg har fått en award fra Astrid Terese! Tusen takk, så hyggelig! De siste dagene har bloggen vært litt i bakleksa for meg, men nå skal jeg få skrevet litt, håper jeg…

Awarden skal gis videre til 5 bloggere du setter pris på etter disse reglene;

1.Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
2.Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
3.Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.
4.Det skal sendes til en ny blogg eller en blogg som ikke har så mange følgere ennå.

Jeg går ut av bokbloggsonen og gir awarden videre til fire bloggende kollegaer:
Mari
Wenche
Lene Mari
Trude

One response to “En award, jo!

  1. Oy Anita, såå koselig :0) Tusen takk :0)
    (Ps; Jeg kan ikke noe om Instagram så tenker jeg må spørre deg om du kan lære meg litt en dag ;0))

Kommentarer er alltid hyggelig!

