Mange med skrivekløe?

Overraskende nok er et gammelt innlegg med tittelen «Å skrive» stadig vekk på oversikten over mest leste innlegg og sider på denne bloggen. Det er litt morsomt. Kanskje det er mange med skrivekløe der ute, slik som meg? Og så håper de kanskje å lære noe ved å klikke seg innom her…?

Sorry, men det er nok ikke så mye å lære av her. Annet enn å finne tips til gode bøker, da. Og så skriver jeg jo denne bloggen delvis for å få utløp for min egen skrivekløe… Det fine kortet på bildet brukes forresten som bokmerke. Det kommer fra en hel eske full av fine Penguinkort som jeg vant på Mammadamen sin blogg for ganske lenge siden. På bloggen hennes fant jeg forresten nylig «ti tips for deg som skriver». Om det er andre som har tips om blogger som omhandler samme tema, så legg gjerne adressen igjen i kommentarfeltet!

One response to “Mange med skrivekløe?

  1. George Orwells fem gode råd: http://exp.lore.com/post/18946725250/1-never-use-a-metaphor-simile-or-other-figure

    Måske mere tips til forfattere end bloggere – og så måske alligevel til bloggerne også🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

