En liten bloggpause

20121108-083144.jpg Akkurat nå føles bloggen mer som en tvangstrøye enn lystbetont. Og slik skal det vel ikke være. Jeg leser bøker innimellom, men slektsgranskningen tiltrekker meg mer. Og mørketida har vel aldri hatt noen positiv effekt på meg akkurat. Derfor: En liten bloggpause er på sin plass. Jeg kommer sikkert til å lese blogger og kanskje kommentere litt og, men ikke så mye. Plutselig er jeg tilbake, bare motivasjonen innfinner seg.

15 responses to “En liten bloggpause

  1. Ha en fin bloggpause, Anita! Pauser trenger vi alle en gang i blant. Håper motivasjonen kommer tilbake om ikke så lenge, og gleder meg til å høre hva du har lest i mellomtiden🙂

    • Takktakk. Motivasjonen kommer nok tilbake, men jeg orker ikke skrive noe nå når det føles som et ork. Skal jo være morsomt vet du…😉

  2. Kos deg med pausen, Anita🙂 Jeg er ikke så aktiv om dagen selv, men et par innlegg i uken blir det som regel. Dagene er så mye kortere og det skal skje så mye i tiden vi er inn i nå.

    Jeg elsker slektsgranskning og vet hvor mye tid det krever når man er dypt inne i det🙂 Da blir lesetiden kort og timene forsvinne i en fei når man sitter fordypet i slekta. Kos deg🙂

  3. Det er en tid for alt – blogging skal ikke føles som tvang eller stress. Plutselig er du tilbake :o) Kos deg i mørketiden og med slektsgranskningen, Anita! Og ha en flott førjulstid!!

  4. Har full forståelse for at man kan ha behov for bloggpauser. Jeg har heller ikke vært like aktiv i høst som jeg pleier, da fokuset har vært andre steder. Jeg håper ikke du forsvinner helt, for jeg henter mange lesetips fra bloggen din.

    Slektsgransking er noe jeg har hatt lyst til å gi meg i kast med etter hvert. Har sett at Riksarkivet har arrangert kurs i det, så jeg tenker å melde meg på det en gang. Virker veldig spennende. Håper du får en fin førjulstid🙂

    • Forsvinner nok ikke helt nei, men får heller komme tilbake med et «oppsamlingsinnlegg» eller to litt senere en gang. Bra du finner lesetips hos meg🙂

  5. Forstår deg veldig godt at du ønsker en bloggpause og er inne på samme tanke selv. Jeg håper du kommer tilbake for jeg liker bloggen din veldig godt. Slektsgransking er noe jeg driver, eller drev med litt før og det er veldig interessant! Jeg fant stamfaren min på den ene siden av familien og det var tilbake på 1600 tallet! Ha en riktig fin førjulstid Kos deg masse så blogges vi:-)

  6. Noen ganger er det nødvendig med en pause, jeg har hatt noen slike selv – slapp av og kos deg med slektsgranskingen🙂

  7. Velkommen tilbake =)

Kommentarer er alltid hyggelig!

