I bloggpausen

20121116-180129.jpg OK, et lite livstegn fra meg. Bare noen bilder fra min selvpålagte bloggpause som viser hva jeg holder på med utenom det som har med familie og jobb å gjøre. Da leser jeg, går kanskje en tur eller to – og drømmer om å komme meg vekk fra høstmørket og til sydligere strøk…

2 responses to “I bloggpausen

  1. Dersom du drømmer deg til sydligere strøk så finnes det ikke bedre bok å drømme seg bort i enn denne:

    http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=stryk%20meg%20over%20h%E5ret&p=1&r=1&cid=242822

    Latterlig innhabil selvsagt, men jeg mener det fullt og helt🙂

  2. Når du drømmer deg til sydligere strøk…ja, så holde jeg med deg! De siste ukene har så og si uten unntak vært grå, mørke, kalde og regntunge! Vanligvis liker jeg høsten, men jeg tror at klimaendringene dessverre har innhentet oss…

    God lørdagskveld videre🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

