Smakebit på søndag: «Varsleren» av Karin Fossum

Akkurat nå leser jeg «Varsleren» av Karin Fossum. Knallbra krim som gir en smule ståpels underveis i lesingen. Herlig! Her er en liten snutt fra boka:

Hvis noen gjør henne vondt, da vil jeg kjenne det. Slik tenkte hun seg at det var. Så hun fortsatte rolig med sitt. Men på baksiden av huset kom noen listende fra den tette skogen. I et byks var han framme ved vogna. Han rev det heklede teppet til side, og hun merket ingen verdens ting.

Om du vil se flere boksmakebiter, så ta turen innom bloggen «Flukten fra virkeligheten».

19 responses to “Smakebit på søndag: «Varsleren» av Karin Fossum

  1. Karin Fossum er en forfatter som jeg er nysgjerrig på og har ikke fått lest noe av henne enda, denne boken har jeg tenkt flere ganger på å kjøpe men forløpig har det ikke blitt til.Takk for smakebiten. Ha en fin dag.

  2. Virker absolutt som bra krim! Takk for smakebit!

  3. Jeg tror jeg har lest det meste av Karin Fossum. Hun er så mye mer enn en krimforfatter, syns jeg. Her er det stor kunnskap om mennesker, blant anna. Ikke minst i denne boka. Ha en god søndag!

  4. Jeg har aldri lest noe av Karin Fossum, men jeg skal! Har bare ikke fått tid enda🙂 Denne virker veldig bra forresten! Ha en fin søndag🙂

  5. Det här måste vara den som heter «Döden skall du tåla» på svenska. Den är riktigt otäck. Berätta gärna sedan hur du tolkar slutet, för jag blev lite fundersam🙂

  6. Snikende, grøssende, herlig smakebit! Gleder meg til å lese bokomtalen din🙂

  7. En skummel smakebit! Jeg har lest denne boken, og synes det er en av Karin Fossums beste. Mannen min og jeg tar for oss norske krimforfattere og leser dem på sengekanten. Fossum hadde jeg lest fra før men det har ikke mannen min så jeg må virkelig ta dem med meg hjem! Godt tips!
    Ønsker deg en riktig fin søndag!

  8. Jeg har alltid likt Karin Fossums bøker godt. Hun er veldig dyktig, en ener… Men det er en stund sidne jeg har lest av henne nå, og Varsleren er en jeg skule ha lest.. Takk for smakebit, navnesøster.:)

  9. Nifs smakebit, dette! Jeg har ikke lest de siste bøkene til Fossum, men de jeg har lest har jeg likt veldig godt.

  10. Den här har jag läst. Väldigt obehaglig. På ett bra sätt förstås!

  11. Tack för smakbiten. Har läst några Fossum men inte den här tror jag.

Kommentarer er alltid hyggelig!

