Julegaveønsker

Det nærmer seg jul med stormskritt, og snart kommer vel spørsmålene: «Hva ønsker du deg til jul, da?» Jo, det skal jeg skrive, hvis noen tilfeldigvis skulle klikke seg innom bloggen her. Jeg ønsker meg alltid bøker, jeg. Men i år ønsker jeg meg spesielt disse – i tilfeldig rekkefølge:

  • Historikeren Tore Skeies siste bok, «Jomfruen fra Norge»
  • Jørn Lier Horsts siste bok om William Wisting, «Jakthundene»
  • Chris Tvedts nyeste, «Av jord er du kommet»

Og det er i grunnen det, faktisk. Jeg har Kindlen og bokhylla full, og alt jeg trenger ellers. Så dette holder for meg.

Hva ønsker du deg til jul?

3 responses to “Julegaveønsker

  1. Det var flotte bøker du ønsker deg! Jeg har glemt å skrive et slikt innlegg, men det kommer. Ikke det at det hjelper stort… Det er ingen som kjøper bøker til meg *snufs*😀

  2. Fine ønsker dette! Selv ønsker jeg meg også bøker, men det er faktisk sjeldent jeg får det til jul så det blir stort sett å kjøpe dem selv. I år ønsker jeg meg spesielt «Song for Eirabu»🙂

  3. Tilbaketråkk: Årets beste bøker i VG « Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!

