Smakebit på søndag: «En annen tid, et annet liv» av Leif G.W. Persson

6473057481_ce462009e6_o Tradisjonen tro er boksmakebiter på bloggen «Flukten fra virkeligheten» på søndager. Jeg har nettopp begynt på en ny svensk politikrim av Leiannen-tid-perssonf G.W. Persson, nemlig «En annen tid, et annet liv». Dette er de første linjene i boka:

Torsdag 24. april kom døden i kontortiden, og uvanlig nok både i kvinneskikkelse og mannsskikkelse. Riktignok var mennene også denne gangen i overveiende flertall. Den var ulastelig antrukket og hadde til å begynne med opptrådt både høflig og belevent.

Har du lest den? Om du er nysgjerrig på hva andre leser nå, kan du klikke her. Fint om du skriver et innlegg og legger igjen linken! Kanskje du finner julegavetips også? Mine julegavetips kan du forresten finne her.

11 responses to “Smakebit på søndag: «En annen tid, et annet liv» av Leif G.W. Persson

  1. Har enda tilgode å lese noe av denne forfatteren før,men jeg tror jeg må endre på det for jeg er rimelig nysgjerrig på forfatterskapet. Tusen takk for smakebit og ha en fin søndag!

  2. GW Persson skriver veldig gode krimromaner så du får kose deg videre. Ha en fin søndag. 🙂

  3. Just denna har jag inte läst, men ett par andra av honom har slunkit ner. Hans karaktärer är lite gubbiga ibland, men böckerna har varit bra 🙂

  4. Har virkelig lyst å bli kjent med denne forfatteren:) Takk for smakebiten!:)

  5. Smakebiten var spennende, og svensk krim har ord på seg for å være bra så kos deg med lesingen 🙂

  6. Jeg fikk en av disse bøkene fra Schibsted et år, men den tror jeg at jeg endte opp med å gi bort. Det var ikke første boken i serien og jeg var ikke i krimmodus, så da var det visst dessverre ikke plass i hylle til den boken. Det var kanskje dumt av meg?

Kommentarer er alltid hyggelig!

