Litteraturmål 2013

260318_10150232303050671_526015670_7905068_1707778_nTakk, men nei takk. I 2013 skal jeg ikke ha et eneste mål.

Eller: Jeg skal kose meg med bøkene uten tanke på at jeg skal lese ditt eller datt. Og så har jeg meldt meg på en utfordring der jeg skal komme meg gjennom 10 e-bøker. Det er målene for 2013.

Husk ellers å tipse om dine julegavetips på dette blogghoppet!

3 responses to “Litteraturmål 2013

  1. Følte nesten jeg senket skuldrene selv av å lese om et slikt avslappet lesemål. Man får leve igjennom alle så lenge man kan. Snart skal egne mål settes og jeg går nok som vanlig for en mer hektisk variant -)

    Lurer på en ting:
    Jeg savner, savner, savner bokbloggene.blogspot og lurer på om det er noen sjanse for at du setter den opp igjen eller om den er slettet for godt. If sistenevnte har du noe imot at jeg prøver å sette om en identisk. Husker du sa noe om at det bare var plass til 300 – men jeg tenker at når den er oppfylt kan den bare få stå og gå som den vil – var så enkelt og greit og holde seg oppdatert med den lista. Tenkte jeg bare skulle kalle den Norske Bokblogger (blogspot) – men hvis det er mulig hadde det vært best om du bare igjenopprettet den gamle. (PLZ PLZ)

    • Haha – ja, i år (eller neste år, da) er skuldrene særdeles lave…

      Det er bare å lage en ny side med bokblogger om du vil. Den jeg hadde er slettet og borte.

  2. Slik har 2012 vore for meg og eg liker det.

Kommentarer er alltid hyggelig!

