Hej mitt vinterland

20121209-170717.jpg OK, jeg er ikke den største fan av vinter du finner. Jeg fryser ifølge ungene fra oktober til mai, og får grøsninger ved tanken på snømåking. Men jeg kan innrømme at det er vakkert ute nå. Kaldt og klart vær, minusgrader – litt for mange, men dog… Det er så kos å tenne stearinlys både inne og på trappa, pakke seg inn i et pledd, lese bok, drikke te og bare nyte førjulstiden. Julegavene er jeg i kjent stil ikke ferdig med, men jeg har en liste som snart er klar, og det burde ikke ta så veldig lang tid å handle bare jeg får somlet meg i butikken.

Er dere ferdige med alle julegaveinnkjøp? Nyt siste rest av andre søndagen i advent – det skal jeg!

3 responses to “Hej mitt vinterland

  1. Trikset er vel å handle julegaver året rundt. Jeg ble ferdig i høst. Ha en fin kveld!

  2. Jeg er ikke helt ferdig, dvs at jeg har to igjen. Jeg gjør som Line og handler julegaver hele året, men det er alltidnoen som blir igjen🙂
    I dag har jeg skrevet ferdig alle julekortene slik at de kan gå i posten i morgen. Det er deilig det og🙂
    Jeg er en virkelig frysepinne og liker ikke kulden. Vi har det heldigvis ikke så kaldt akkurat nå, men det er meldt kaldere vær.
    Ønsker deg en fin søndagskveld!

  3. Du er ikke alene om å fryse fra oktober til mai. Faktisk fryser jeg året rundt. Jeg har igjen å handle en julegave og i tillegg fikk jeg panikk da jeg mener jeg har kjøpt alt for lite til den ene søsteren min sammenlignet med hva de andre skal få. Det skal bli fint når jula er over. Tvunget bytur blir det i morgen.

Kommentarer er alltid hyggelig!

