Årets beste bøker i VG

20121215-202146.jpg I dagens VG presenteres favorittbøkene til avisas bokanmeldere. Ser blant annet at et par av mine julegaveønsker er representert. I tillegg finner jeg til min glede Hilary Mantels «Falkejakt» på en av listene (her er min omtale). Men framfor alt: Mange titler jeg ikke har hørt om før. Og slikt gleder jo en liten bokbloggers hjerte. Mye å lese i det kommende året, altså!

One response to “Årets beste bøker i VG

  1. Eg òg las denne, med ei viss interesse. Dei fleste bøkene var ukjende for meg. Litt for lite krim😉
    La dessutan merke til Ingvar Ambjørnsen si anmelding av Himmel over London av Håkon Nesser i dagens avis.

Kommentarer er alltid hyggelig!

