Boken på vent: «Hold Tight» av Harlan Coben

hold-tight-harlan-coben-paperback-cover-artDenne utfordringen har jeg funnet på bloggen til Beathe, og jeg tenkte jeg kunne slenge meg med denne gangen.

«Hold Tight» er en thriller av Harlan Coben, og den har ligget klar til lesing på Kindlen min ganske lenge allerede. Jeg har bare ikke fått somlet meg til å lese den enda. Jeg leste jo «The Woods» i høst og likte den godt, så da håper jeg at denne er like bra. Og dessuten står resten av bøkene Coben har skrevet i hylla til en venninne og venter på meg – «bare å låne..!». Tipper jeg takker ja til det…

Hvilken bok har du «på vent»? Skriv et innlegg på bloggen din og legg igjen en link hos Beathe!

5 responses to “Boken på vent: «Hold Tight» av Harlan Coben

  1. Jeg liker virkelig godt Harland Coben, men jeg har bare lest papirbøkene som er utgitt på norsk. (Og en lydbok). Jeg har ikke tenkt på at jeg kunne få de til Kindelen, så det var et godt tips🙂
    (Min Kindel er for tiden fylt med Urban fantasy som jeg håper å få mulighet til å kose meg med i julen!)

  2. Har ikke lest noe av denne forfatteren. Får ta en nermere titt🙂

  3. Har ikke lest noe av Harlan Coben før men jeg kjøpte nettopp en bok av ham «Tilgi meg» heter den, er nysgjerrig på denne forfatteren!

  4. Harlan Coben har eg notert meg før, han skal sjekkast ut. Har høyrt at bøkene hans er bra. Takk for påminning!

  5. Denne forfatteren har jeg ikke lest noe av, håper du får en fin leseropplevelse med boken – ser frem til å høre hva du synes🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

