Smakebit på søndag: «Av jord er du kommet» av Chris Tvedt

6473057481_ce462009e6_o

320xNytt år og flere boksmakebiter på bokbloggen «Flukten fra virkeligheten». Jeg starter 2013 med litt glimrende norsk krim, nemlig «Av jord er du kommet» av Chris Tvedt. Veldig spennende! Her er noen linjer fra boka:

Far og mor og to sønner. En helt ordinær norsk familie med felles bakgrunn, felles historie, felles blod. Slik var det ikke lenger. Alt hadde vært en løgn, et falsum. Edvard visste ikke lenger hvem han var.

En bra bok som jeg gleder meg til å lese videre i!

16 responses to “Smakebit på søndag: «Av jord er du kommet» av Chris Tvedt

  1. Nu känner jag att det snart är dags att försöka läsa min första bok på norska🙂

  2. Har en bok av Tvedt liggende, så nå må jeg vel prioritere den snart! Ha en fin lesesøndag!

  3. Må se å stifte bekjentskap til han Chris Tvedt, siden jeg bare høre godt om bøkene hans:) Spennende virker de ihvertfall! Kos deg videre med boken og ha en fin fin søndag!:)

  4. I likhet med Isabella over her så må jeg også etterhvert stifte bekjentskap med han der Chris Tvedt. Har en bok liggende på lesebrettet mitt så en skal jeg få lest snart. Tusen takk for smakebiten og ha en fin søndag!

  5. En fin smakebit fra en meget fin bok🙂 Jeg leste dem alle i rekkefølge, men det var jo ikke nødvendig når det gjelder denne.Selv om jeg likte alle bøkene, tror jeg nok jeg likte denne best. Ha en fin søndag!

  6. Åh, den måste jag kolla. Är den ny? Har bara läst Dödens sirkel och den var ju riktigt bra!

  7. Tvedt har jeg ikke lest, men det virker som spennende krim.
    Ha en fin søndag videre🙂

  8. Kan berre skrive under på at Chris Tvedt sine bøker er veldig bra! Favoritten min er Rottejegeren.

  9. Jeg har en av Tvedts bøker på lesebrettet, den var gratis hos Digitalbok.no for litt siden. Jeg hadde et minne at Marianne på ebokhylla mi hadde skrevet en veldig god omtale av boken, så jeg måtte bare ha den🙂 Når du nå sier at denne er glimrende så forstår jeg at Tvedt bare må prioriteres når jeg kommer i krimmodus igjen. Tusen takk for smakebiten, Anita!

Kommentarer er alltid hyggelig!

