Smakebit på søndag: «Hold Tight» av Harlan Coben

6473057481_ce462009e6_o Tradisjonen tro må jeg jo hive meg med på søndagssmakebitene på bloggen «Flukten fra virkeligheten». Nå har jeg begynt på en ny bok av Harlan Coben, nemlig «Hold Tight», som har ligget klar til lesing på Kindlen min lenge. Her er en smakebit: hold-tight-harlan-coben-paperback-cover-art

It is dark and you are near the edge of the cliff but you’re moving slowly, not sure what direction you’re heading in. Your steps are tentative but they are still blind in the night.

Bli med på denne ukentlige utfordringen du også! «Bruksanvisning» finner du her!

15 responses to “Smakebit på søndag: «Hold Tight» av Harlan Coben

  1. Jag har tre olästa av Coben i hyllan. Fattar inte hur det kan bli så🙂

    • Haha – nei, si det du… Jeg har bare lest en av ham tidligere og forstår av en venninne som har lest alle st jeg har mye å glede meg til!

  2. Coben har siklet litt på bøkene hans på biblioteket, men ikke dratt de med meg hjem ennå, men en dag:) Takk for smakebiten!:)

  3. Takk for smakebiten:)
    SV;Hehe, er jo smart å gi bøker man selv vil lese til sine nære og kjære:) Man kan jo alltid låne de:P Likte nr 1 i engelsfors serien kjempe godt:)

  4. Harlan Coben er et navn jeg ofte ser og hører, men jeg har ikke lest noe av ham. Jeg må forresten fortelle deg at jeg kjøpte en samlepocket av Finnskog-trilogien her om dagen. Da jeg så boken i hyllen på ARK tenkte jeg umiddelbart på dine omtaler av bøkene og sørget for å sikre meg en utgave. Gleder meg til å ta fatt på boken en vakker dag.

    • Å, en samlepocket? Har gått meg hus forbi. Nå har jeg jo lest bok nummer fire også, som en av de siste i 2012… Gleder meg til å høre hva du synes om bøkene🙂

  5. Coben har jeg som Mari hørt om, men aldri lest, så takk for lesetips🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

