Smakebit på søndag: «Styckerskan fra Lilla Burma» av Håkan Nesser

6473057481_ce462009e6_o Så er det søndag igjen, og jeg har startet på Håkan Nessers femte og siste bok om Gunnar Barbarotti, «Styckerskan från Lilla Burma»(eller, «De sørgende», som boka av en eller annen grunn har fått som norsk tittel). Slik starter boka, som jeg altså leser på 9100127841originalspråket:

En morgon vilken som helst. Han vaknade, och om där möjligen fanns en förändring i själva rummet som kunde låtit sig förnimmas, så förnam han den inte. Stillheten var den vanliga.

Som vanlig kan du klikke deg videre til bloggen «Flukten fra virkeligheten» dersom du vil vite hva andre bloggere leser nå. Bli med da vel! Du behøver ikke nødvendigvis ha en ren bokblogg for å være med.

15 responses to “Smakebit på søndag: «Styckerskan fra Lilla Burma» av Håkan Nesser

  1. Det var veldig stor forskjell på titlene ja… Gleder meg til å lese den. Takk for fin smakebit 🙂

  2. Håkan Nesser er en jeg absolutt kunne tenke meg å lese noe av så tusen takk for smakebit og boktips!

  3. Har lest bare en bok av Nesser, så dette ble en påminnelse om at han er der! Ha en fin dag.

  4. Jag har inte läst fjärde delen om Barbarotti än, men den står redan i hyllan. Sedan ska jag läsa även den sista 🙂

  5. Tack för smakbiten! Jag har bara läst lite Nesser, och ingen av Barbarottiböckerna, men skulle gärna läst mer av honom.

  6. Takk for smakebiten! Jeg har ikke lest noe av Håkon Nesser enda, men jeg har veldig lyst 🙂 Ha en fin søndag!

  7. Jeg har «En helt annen historie» stående i bokhyllen, men bør nok starte med den første boken. Virker som en spennende serie!
    Ha en fin søndag videre 🙂

  8. Må nok lese mer av denne karen snart, tror jeg må ha en liten Nesser periode i år, så jeg får lest flere av hans bøker:) Han skriver jo så nydelig:) det var forresten en veldig annerledes tittel:) Ha en herlig søndag!Kos deg!

  9. Gler meg veldig veldig mykje til denne. Elskar Nesser og elskar Barbarotti!

  10. Gillar Håkan Nesser men har inte läst alla av honom. Inte den här t.ex.

  11. Har bara läst en enda bok av håkan nesser. Känner att jag vill läsa fler!

  12. Läste en hel del av Nesser för många år sedan. Kanske får ge Barbarotti en chans… Tack för smakbiten!

  13. Håkan Nesser er en forfatter jeg har tilgode å lese noen bøker av. Tusen takk for smakebiten!

  14. FLott åpning av en bok! Håkan Nesser synes jeg skriver veldig bra!
    Ønsker deg en glad dag!
    Pia

  15. Dette var en spennende smakebit, Anita. Tusen takk for at du deler den med oss. Nesser ser ut til å ha mange trofaste lesere og det er det nok en grunn til. Kos deg videre med boken denne uken 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

