Mammutsalg 2013

18. februar er det tid for Mammutsalg igjen. Katalogen legges ut i dag, og det er flere bøker til salgs som jeg har blogget om tidligere. Lenkene under viser til de innleggene jeg har skrevet om dem, om noen skulle være nysgjerrige på å vite litt mer før de kjøper seg en bok eller flere:

Torgrim Sørnes: «Uten nåde»
Jan Guillou: «Brobyggerne»
Liza Marklund: «Borderline»
Johan Theorin: «Blodleie»
Håkan Nesser: «De ensomme»
Jussi Adler-Olsen: «Flaskepost fra P»
Jo Nesbø: «Gjenferd»
Vidar Sundstøl: «Ravnene»
Jørn Lier Horst: «Vinterstengt»
Mons Kallentoft: «Vårlik»
C.J. Sansom: «Åpenbaring» og «Monark»
Deon Meyer: «13 timer»
Chelsea Cain: «Hjerterått»
Thomas Enger: «Skinndød» og «Fantomsmerte»
Leif G.W. Persson: «Den som dreper dragen»
Camilla Läckberg: «Fyrvokteren»
Arnaldur Indridason: «Anger»
Karsten Alnæs: «Grevens tid»
Carolina De Robertis: «Det usynlige fjellet»
Hanne-Vibeke Holst: «Dronningofferet»
Gaute Heivoll: «Før jeg brenner ned»

Hvilke jeg anbefaler sterkest? Tja. Smaken er som baken, så om jeg likte bøkene er det ikke sikkert du gjør det. Og omvendt. Men jeg var veldig begeistret for «Dronningofferet», «Det usynlige fjellet» og «Flaskepost fra P» da jeg leste de. Selv har jeg foreløpig ingen konkrete planer om bøker jeg skal kjøpe, men det blir nok en tur eller to for å kikke litt ja…

Bokelskerinnen har forresten skrevet et glimrende innlegg om Mammutsalget, og der finner du også flere lenker til innlegg andre bloggere har skrevet. Ta en titt og la deg inspirere!

7 responses to “Mammutsalg 2013

  1. Jeg støtter virkelig anbefalingen din om Flaskepost fra P, Anita. Jussi Adler-Olsen kan krim 🙂

  2. Fin oppsummering. Selv skal jeg prøve å holde igjen i år igjen..men Det usynlige fjellet vil jeg ha.:)

  3. Dette var en flott liste med mange fine tips 🙂

  4. Tusen takk for tips om Dronningofferet:-) Fin liste

  5. Her var det mange gode tips å få:) Enger og Heivoll snuser jeg litt på:) Ha en fin titt i butikkene:)

  6. Gleder meg mye til mammutsalget:) Blir nok noen bøker som kommer hjem til meg:)

  7. Tilbaketråkk: Bloglove #11 «

Kommentarer er alltid hyggelig!

