Vårfornemmelser

20130311-161310.jpg Som jeg skrev i går, så blir det ikke mye blogging for tida. Litt lesing av og til derimot, det blir det. Men ikke så mye. Mest av alt gleder jeg meg til våren nå. Har i grunnen fått nok av vinteren. Men 16 minusgrader i morges tilsier vel at kong vinter tviholder på grepet sitt i noen dager til. Men snart….

3 responses to “Vårfornemmelser

  1. Koselig bilde🙂 Og det minner meg på at jeg må putte boken til deg i postkassen i morgen!

  2. Selv om det både snør og er minusgrader, så er det liksom litt vår i lufta. Kan hende det er fordi det er lysere. Det er så fint!

Kommentarer er alltid hyggelig!

