Smakebit på søndag: «Peace Like A River» av Leif Enger

6473057481_ce462009e6_o Ny søndag og nye smakebiter. Det er over midten av mars, men fremdeles er det vinteraktig ute, der snøen daler ned. Men det er lyst og fint ute, og for hver dag kommer vi nærmere skikkelig vår. Gleder meg til det! Nå har jeg begynt å lese «Peace Like A River» av den norsuten navnkættede amerikanske forfatteren Leif Enger. Slik begynner den:

From my first breath in this world, all I wanted was a good set of lungs and the air to fill them with – given circumstances, you might presume, for an American baby of the twentieth century.

Denne boka har fått mye bra omtale, også her i Norge. Den norske tittelen er «Ned til elva».

Klikk deg videre for flere boksmakebiter!

6 responses to “Smakebit på søndag: «Peace Like A River» av Leif Enger

  1. Låter som en intressant bok. Tack för smakebiten!

  2. Tack för smakbiten! Jag hade inte hört talas om författaren tidigare och det är alltid spännande med något nytt.🙂

  3. Dette er en bok jeg kunne tenkt meg å lest på norsk og den står på den eviglange listen. Tusen takk for smakebiten:-)

  4. En fin smakebit. Jeg slo opp boken for å lese mer om den og det så virkelig ut som en fin bok. En original historie var det og. Jeg håper du vil kose deg med den! Takk for fint tips og ha en riktig fin søndag!

  5. Verkar intressant. Tack för smakbiten!

  6. Ja, det er herlig nå som det er lysere ute – selv om det fremdeles er kaldt!
    Boken du nevner her har jeg ikke hørt om, så jeg ser frem til omtalen din🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

