En annerledes påske

20130403-162920.jpg Det har vært lite aktivitet her på bloggen i det siste. Det har sin forklaring. På begynnelsen av påsken døde faren min. Han hadde vært syk lenge, men dødsfallet kom så uventet allikevel – slik de gjerne gjør. Lesing og blogging blir det derfor lite av for tiden. Men plutselig er jeg tilbake igjen.

8 responses to “En annerledes påske

  1. Kondolerer! Det er alltid trist å følge mennesker ein er glad i til si siste kvile, men det er ein liten trøst å vite at dei har fått fred frå sjukdom.

  2. Kondolerer. Det er trist å miste noen en er glad i. Håper du får en god tid framover, sammen med dine.

  3. Leit å høre. Ta godt vare på deg selv og dine ❤

  4. Det var trist. Alltid like trist!

  5. Kondolerer så mye!

  6. Det var trist å høre. Kondolerer!

  7. Kondolerer, Anita. Jeg mistet faren min for litt over ett år siden og ønsker deg de beste dagene du kan ha akkurat nå!. Det er vanskelig, føler jeg, å trøste i ord. Så her kommer en stor klem!

  8. Trist. Tenker på deg Anita. En god klem fra denne kanten, og kondolerer.

Kommentarer er alltid hyggelig!

