Smakebit på søndag: «Jeg vet hvem du er» av Yrsa Sigurdardóttir

6473057481_ce462009e6_o En liten boksmakebit på tampen av søndagen. Det er tunge tider, men jeg leser nå litt allikevel. Og da Bookcrossing-boka «Jeg vet hvem du uten navner» dumpet ned i postkassen fra Elin passet det fint. Denne boka har jeg hatt lyst til å lese lenge! Slik begynner den:

Bølgene rugget båten fram og tilbake, opprørt og kaotisk. De bråeste bevegelsene grep tak i båten slik at den krenget kraftig til siden. Stavnen duvet langsomt mens skipperen strevde med å fortøye sjarken i et rustent båtfeste.

Flere boksmakebiter finner du som vanlig på bloggen «Flukten fra virkeligheten».

3 responses to “Smakebit på søndag: «Jeg vet hvem du er» av Yrsa Sigurdardóttir

  1. Denne står jeg i kø på (på biblioteket). Jeg har hørt så mye bra om den at jeg gleder megtil det bir min tur!🙂
    Ønsker deg en fin start på uken. (Jeg koser meg under pleddet og bare slpper av – men har likevel ikke lyst til å gå på jobb i morgen. Og det har ingenting med jobben å gjøre :-)) Klem!

  2. Åh, jag har någon bok av henne, men har inte läst dem än. Ibland önskar jag att jag kunde klona mig så en av mig kunde sitta hemma och läsa hela tiden.

  3. Har ikke lest noe av forfatteren enda, men jeg har henne på listen min. Tusen takk for smakebiten og ha en fin uke.

Kommentarer er alltid hyggelig!

