Smakebit på søndag: «Mindfulness i hverdagen» av Rebekka Th. Egeland

20130414-181020.jpg En liten boksmakebit publisert via iPhonen. Nå leser jeg Rebekka Th. Egelands bok «Mindfulness i hverdagen. Mest fordi jeg er nysgjerrig på hva mindfulness egentlig er, og kanskje har jeg noe å lære og?

Mindfulness er en måte å være tilstede på her og nå – et oppmerksomt nærvær for å redusere stress og få det bedre med seg selv.

Flere boksmakebiter finnes som vanlig på bloggen «Flukten fra virkeligheten».

5 responses to “Smakebit på søndag: «Mindfulness i hverdagen» av Rebekka Th. Egeland

  1. Mindfulness är säkert bra, men svårt att genomföra. Tack för smakbiten!

  2. Jag har så svårt för sådana här böcker som kommer med «enkla» lösningar på problem, men de fyller säkert något slags behov. Visst skulle det vara skönt att leva mer här och nu🙂

  3. Jeg er nysgjerrig på denne metoden, og hører en del om de via en kollega🙂

  4. Min mor gikk på kurs for å lære Mindfullness og sier at det var en god måte å gjøre det på. Jeg kan tenke meg (utfra det jeg har hørt henne si) at det også vil passe meg veldig bra. Jeg håper det vil gi deg noe positivt!

Kommentarer er alltid hyggelig!

