Smakebit på søndag: «Marco-effekten» av Jussi Adler-Olsen

6473057481_ce462009e6_o uten navnDenne søndagen leser jeg «Marco-effekten» av Jussi Adler-Olsen, bok nummer fem i serien om avdeling Q. Jeg har likt de andre bøkene i serien, så jeg ser fram til å lese videre i denne.

Han og skikkelsen hørte lyden av det tunge kjøretøyet som nærmet seg fra den andre siden av bakketoppen samtidig; skikkelsen dro seg instinktivt et skritt tilbake fra veien, snudde seg mot bakken og rett mot det stedet hvor Marco lå.

Flere boksmakebiter finner du på primus motor Maris blogg «Flukten fra virkeligheten». Der finner du også instruksjoner dersom du har lyst til å være med på denne ukentlige utfordringen – du behøver ikke ha en rendyrket bokblogg for å være med.

12 responses to “Smakebit på søndag: «Marco-effekten» av Jussi Adler-Olsen

  1. Åh, nå fikk jeg lyst til å lese Jussi igjen, har hatt pause siden før jul så kanskje på tide å finne han frem igjen? Tusen takk for smakebiten:)

  2. Den här serien hoppas jag att jag snart kommer till skott med. De fyra första böckerna står redan i hyllan.

  3. Veldig bra bok! Eg elskar Jussi – og Carl, Assad og Rose🙂

  4. Virkelig en fin gjeng et her- og smakebiten gir et hint om fortsatt spenning for Carl og co! Jeg har lest de tre første bøkene, og tipper de to siste skal få bli med på fjellturer i sommer!

  5. Eg har kun høyrt den første, og er for øyeblikket i tvil om eg skal fortsette med dei. Juryen er ikkje heilt einig;-)

  6. Har fortfarande bara läst två, men någon gång ska jag fortsätta läsa dem…

  7. astridterese

    Jeg leser også Marco-effekten for tiden. Den ligger på nattbordet mitt og etter hvor trett jeg kommer til å være de neste dagene burde jeg være ferdig med den i morgen kveld. Den er så spennende at jeg leser lenger enn jeg burde på sengen🙂
    Ha en riktig fin søndag!

  8. Skal på Litteraturhuset og høre Jussi prate på onsdag, gleder meg storveis. Har selvfølgelig lest alle bøkene – elsker dem🙂

  9. Nå føler jeg at jeg gjentar meg i det uendelige når jeg igjen sier at Jussi Adler har jeg ikke lest. Ikke finnes han på leselisten min heller – men det virker som spennende lesing da🙂

  10. Har första delen i serien hemma men har ännu inte påbörjat den, känner att det måste ske snarast!😉

  11. Disse Jussibøkene står på vent hos meg..:)

  12. Jeg har nettopp startet på denne. Carl har just entret sidene og vi er igang. Veldig, veldig frustrert igårkveld av at jeg hører lydboka og derfor ikke kunne ta den med til sengs!

Kommentarer er alltid hyggelig!

