Smakebit på søndag: «Drømmeløs» av Jørgen Brekke

20130601-220547.jpg Ny søndag og nye boksmakebiter på bloggen «Flukten fra virkeligheten». Jeg har nå begynt å lese Jørgen Brekkes andre bok om politimannen Odd Singsaker. Den første boka, «Nådens omkrets», likte jeg godt. Her er en liten snutt fra «Drømmeløs»:

Himmelen klarnet. Han kunne se den digre månen. Skyene hastet forbi, slik at det i et forrykt øyeblikk så ut som om de var de som stod stille, mens månen tumlet uten styring over himmelen.

10 responses to “Smakebit på søndag: «Drømmeløs» av Jørgen Brekke

  1. Spennende liten snutt🙂

  2. astridterese

    Jørgen Brekke er så fin, synes jeg. Jeg har lest de to første bøkene og gleder meg til jeg får lest Menneskets natur🙂 Ønsker deg en fin søndag!

  3. En diger måne kan sette enhver i humør. Takk for fin smakebit. Jeg likte boken godt, så kos deg med den🙂

  4. Tusen takk for fin smakebit:) Har alle tre bøkene liggende så det er vel bare å få begynt på de.

  5. Tack för smakbiten. Nådens omkrets ligger än så länge oläst, jag ser fram mot att läsa den!

  6. Denne har jeg hatt lenge på leselisten min, tror jeg har to av bøkene hans fra før av i bokhylla hvis jeg ikke husker feil. Gleder meg til å starte på de en dag. Denne skal helt klart også leses! Takk for smakebit og ha en herlig søndag!

  7. Spännande liten smakbit. Tack!

  8. Fin smakebit – minner meg på at jeg må lese en bok til av han. Har lest denne og likte den veldig godt.

  9. Jørgen Brekke har jag på min önskelista.

  10. Liker Brekkes bøker veldig godt.:)

Kommentarer er alltid hyggelig!

