Smakebit på søndag: «The Devil of Nanking» av Mo Hayder

6473057481_ce462009e6_o Nå er det jammen lenge siden jeg var med på «Smakebit på søndag», så jeg får vel hive meg med denne gangen. Jeg leser nå «The Devil of Nanking» av Mo Hayder, en forfatter jeg ikke har lest noe av tidligere. Og boka er den samme som har «Tokyo» som tittel i blant annet Norge. Litt usikker på hvorfor Kindleversjonen jeg har lastet ned, heter noe helt annet.366787 Her er noen ord fra boka:

Disasters are life’s great ambushers: they have a way of jumping on you when your eyes are fixed on something else.

Flere søndagssmakebiter finner du som vanlig på bloggen «Flukten fra virkeligheten».

8 responses to “Smakebit på søndag: «The Devil of Nanking» av Mo Hayder

  1. Ska väl snart, hoppas jag, ge mig på Mo Hayders Ritual.

  2. Ei utruleg sterk og god bok, som dessutan er heilt uuthaldeleg spennande. Mo Hayder er ein av favorittforfattarane mine.

  3. Har ikke lest noe av denne forfatteren ennå,men mener jeg har en bok eller to liggende, likte det litt skumle coveret:-)

  4. Undviker Mo Hayden. En bok av honom och några andra blodiga deckare fick mig att sluta läsa deckare i flera månader, jag är nog för blödig🙂

  5. Hm, den här författaren har jag inte läst något av ännu, verkar spännande, tack för smakebiten!🙂

  6. Har lest lite av denne forfatteren, har da lest litt om noen av bøkene hennes og hun virker som en spennende forfatter:) Tror jeg må sjekke bøkene ut etterhvert:) Takk for smakebit!

  7. Mo Hayder har jeg ikke lest noe av, men jeg noterer meg boken for dette virket spennende!

Kommentarer er alltid hyggelig!

