Smakebit på søndag: «Hulemannen» av Jørn Lier Horst

6473057481_ce462009e6_o8205455570 Haha, rakk det såvidt! Jeg skribler ned en boksmakebit sånn helt på tampen av søndagen. Det er noen linjer fra Jørn Lier Horsts rykende ferske bok i serien om William Wisting, «Hulemannen», og jeg har vært så heldig å få den tilsendt fra Gyldendal Norsk Forlag:

Liket var funnet på et hogstfelt med edelgran. Den første patruljen hadde meldt tilbake at personen som var funnet, bar preg av å ha ligget lenge. Wisting visste hva det betydde.

Klikk deg videre til Maris blogg «Flukten fra virkeligheten» for å finne ut hva folk i Bokblogglandia leser nå.

5 responses to “Smakebit på søndag: «Hulemannen» av Jørn Lier Horst

  1. Hilde Dahl-Audunson

    Ahh, ny bok med William Wisting! Gleder meg!! Har lest alle foregående, og liker bøkene veldig godt!

  2. De här böckerna önskar jag kunde översättas till svenska 🙂

  3. Henger etter med Horst sine bøker, må skjerpe meg, og plukke de opp snart:) Han har jo ikke skuffet meg så langt, Hører han har er fulltids forfatter nå og ikke arbeider i Politiet mer, da kommer det vel kanskje flere bøker etterhvert ihvertfall:) Spennende!:) Kos deg med boka!

  4. Usj da, ikke noen «fin» dag på jobb for Wisting med andre ord. Ta gjerne turen innom søndagens post og gi en stemme til en smakebit som du likte, Anita 🙂

  5. Jeg gleder meg sånn til å lese denne boken. Jørn Lier Horst og Wisting har blitt en stor favoritt!

Kommentarer er alltid hyggelig!