Hurra hei og hopp

Jeg er så glad i dag.

Ikke fordi det er nok en nydelig høstdag.
Ikke fordi sola skinner.
Ikke fordi jeg endelig er tilbake i full stilling.
Ikke fordi jeg nettopp har drukket nydelig kaffe.
Ikke fordi jeg er blitt så flink til å trene (synes jeg selv da).

Men fordi Ahus-styret har vedtatt at de ikke skal innføre hinkehelger allikevel. Jeg visste det var viktig for meg ikke å jobbe mer enn hver tredje helg, men at jeg skulle bli så glad? OMG, som det så fint heter! Det viser seg altså at det nytter å stå på og ikke gi seg! Vel blåst, kjære kollegaer!

20131009-111354.jpg

Kommentarer er alltid hyggelig!

