Smakebit på søndag: «Gone Girl» av Gillian Flynn

Da har jeg begynt på «Gone Girl» av Gillian Flynn, eller «Flink pike» som er den norske tittelen. Har sett både på blogger og i aviser at boka har fått strålende anmeldelser, så dette blir spennende! Her er en liten snutt:

There’s something disturbing about recalling a warm memory and feeling utterly cold.

Flere smakebiter finner du som vanlig på bloggen «Flukten fra virkeligheten».

20131020-103109.jpg
Sånn, et lite livstegn via iPhonen er unnagjort. Ønsker dere en fin søndag, selv skal jeg kose meg hjemme noen timer til før det bærer avgårde på jobb.

14 responses to “Smakebit på søndag: «Gone Girl» av Gillian Flynn

  1. Denne har jeg også lest, og anbefaler villig vekk! Ha en strålende søndag, selv om du må på jobb🙂

  2. Denna tänkte jag läsa snart🙂

  3. Tack för smakbiten. Den här var den jag gillade minst av hennes böcker.

  4. Jeg likte denne bedre enn «Åpne sår» , «Mørke rom» har jeg ikke lest ennå. Kos deg med boken og ha en fin vakt senere i dag:-)

  5. Tack för smakbiten och ha en fortsatt trevlig söndag.

  6. Den här dyker upp överallt🙂 Tror jag får se till att läsa den framöver.

  7. Har lest Mørke rom, som jeg likte sånn passelig, men gleder meg til denne for den har jeg jo bare hørt godt om:) Store forventninger:) Takk for smakebiten, likte den!:) Ha en fin fin søndag!:)

Kommentarer er alltid hyggelig!

