Lesespørsmål…

CABRYD1PCAYLJQ28CAZMUIU0CA7OS5U6CAWYXB7UCASC595RCAJ5CG67CAXKVJ9QCA1S8ZWDCAOSIK7RCALMSCSJCAKJYL5RCARWHLEBCA8W3IYECAOTV5DVCAJ2V5EGCAYVTZY1CAAEGK74CA7SC27HDenne fant jeg hos Glamourbibliotekaren. Noe må man jo finne på når man er på nattevakt og det er stille og fint. Enn så lenge ihvertfall!

Senast köpta inbundna bok: Jo Nesbøs «Politi».
Senast köpta pocketbok: Erik Bertrand Larssens «Bli best med mental trening».
Favoritgenre: Krim. Uten tvil!
Favoritbokhandel: Norli i Universitetsgata i Oslo. Og amazon.com! Og så er jeg generelt glad i å gå i bokhandler, da – spesielt utenlands.
Favoritbibliotek: Ullensaker bibliotek på Jessheim, der jeg bor.
Favoritplats att läsa (i hemmet): I sofakroken.
Favoritplats att läsa (utanför hemmet): Veldig gjerne på kafé. Og så er jeg glad i å lese når jeg er ute og reiser.
Fem författare du alltid köper i inbundet format: Jo Nesbø. Ellers ingen spesiell.
Bästa lässnackset: Potetgull og sjokolade
Bästa läsdrycken: Kommer an på når på døgnet det er. Kaffe på formiddagen, te på kvelden.
Bästa bakgrundsljudet vid läsning: Helst total stillhet. Men knitring fra en vedovn er helt fint det også.
När på dygnet läser du helst? Når som helst. Er forøvrig totalt avhengig av å lese på sengen før jeg skal sove.
Bästa bakfylleläsningen: Undertekstene på en eller annen dårlig film eller serie på TV.
Bästa kollektivtrafikläsningen: Et eller annet på min Kindle. Lett å ha med seg!

Neste! Legg igjen en kommentar om du svarer på bloggen din, da.

One response to “Lesespørsmål…

Kommentarer er alltid hyggelig!

