Takk og god natt

378517-9-1252781804283 Jo, det er vel omtrent slik man føler seg etter en nattevakt. Ihvertfall jeg. Bare legg til noen sprittusjlignende svarte ringer under øynene. Selv om det egentlig er kjempehyggelig på natta, med trivelige kollegaer og mer tid til skravling enn på dagtid. Men allikevel… Det aller beste med nattevakter er å gå hjem for å sove når alle andre kommer på jobb! Slik er det bare. Spesielt i dag når det er regn og gråvær – skikkelig sovevær. Så: Takk og god natt. Ha en strålende dag!

6 responses to “Takk og god natt

  1. Ønsker deg en flott ettermiddag/kveld, etter en velfortjent hvil!

  2. Har litt «etter nattevakt-følelse» på jobb i dag jeg, men det er kun min egen skyld – jeg sliter med å komme meg i seng om kveldene. Skal bare, skal bare..😉 Sov godt, og god helg!

  3. Bo Kenneth Hjärling

    God Helg Anita! Jeg har det akkurat på samme måten som deg – det ER godt å kjøre heim att da andre skal på jobb. Dessverre er det ikke like greit da en våkner kl 11:30 og ikke kan sovne igjen

Kommentarer er alltid hyggelig!

