Jeg er her, altså

lesing_186230b Det er bare det at skrive- og leselysten min har en tendens til å bli litt laber denne tiden på året. Da ser jeg heller på dårlige TV-serier, for eksempel. Inntar horisontalen sammen med fjernkontrollen og koser meg. Leser fint lite, ihvertfall. Kjenner jeg meg selv rett, tar det seg snart opp igjen. Kanskje.

3 responses to “Jeg er her, altså

  1. God pause, slapp av og lad lese- og skrivebatteriene! Kjenner til det med dårlige TV-serier i perioder, selv….😉

  2. Da er vi ihvertfall to !!!🙂 Kos deg i soffen – leselysten kommer tilbake!

  3. Ah, det har med mørketiden å gjøre – man blir mindre energisk og mer sliten🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

