Hva ønsker man seg til jul da, tro?

Jeg har jo noen julegaveønsker innen bøkenes verden, da. Litt variert denne gangen, men jeg kommer meg jo ikke unna krim allikevel, da. Foreløpig står disse på ønskelista, hvis noen skulle kikke innom bloggen:

* Liza Marklund: «Fasadefall»
* Tom Strømnæss: «Åndenes makt»
* Trine Sandberg: «Trines mat»
* Jan Erik Fjell: «Hevneren»
* Johan Theorin: «Rörgast»


Marklund og Fjell sier seg selv; det er krim. Jeg leser helst krim. Strømnæss’ bok forklares med at det å se på «Åndenes makt» er en av mine guilty pleasures. Og «Trines mat»? Vel, jeg er ikke akkurat noen mesterkokk. Og siden gjengen jeg bor sammen med, har for vane ikke å gå rundt grøten når det gjelder matlagingen min (heh) og matbloggen til Trine følges jevnlig, så – ja. Det er rom for forbedringer, for å si det sånn. Og Theorin? Ja takk! Nå har jeg ventet lenge på fjerde bok i Ölandsserien hans!

2 responses to “Hva ønsker man seg til jul da, tro?

  1. Tilbaketråkk: Hva ønsker man seg til jul da, tro? | Blopp.no

  2. Tilbaketråkk: Liza Marklund: «Fasadefall | «Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!

