Litt leselyst igjen

Plutselig er det litt gøy å lese igjen. Litt spontant og heller unødvendig meldte jeg meg inn i en bokklubb nylig, der velkomstpremien var tre gratis bøker… En av bøkene var «Englevaktene» av den svenske krimforfatteren Kristina Ohlsson. En helt ny forfatter for meg, og desto mer gledelig at boka er veldig spennende! Og tydeligvis nummer tre i en serie. Alltid fint å oppdage nye forfatternavn. Er det noen andre som har lest noe av Ohlsson tidligere?

20131128-222312.jpg

4 responses to “Litt leselyst igjen

  1. Jeg har lest de tre første. Askepott, den første i serien, er veldig god. Den du leser nå likte jeg også godt.

  2. Tilbaketråkk: Litt leselyst igjen | Blopp.no

  3. Så bra at du fann att leselysta!

    Eg har lest berre den fyrste, altså Askepott, – og vart ikkje så begeistra. Men eg kjem nok til å lesa dei neste i serien. Ofte må eg lesa eit par-tre bøker i krimseriar før eg vert fortruleg med hovudpersonar og forteljarmåte.

  4. Jeg har lest Askepott og Englevakt. Jeg likte dem begge to, så jeg kunne godt tenke meg å lese flere.
    Det er en stor utfordring å holde seg fra å melde seg inn i flere bokklubber. De gratis bøkene de frister med er alltid en farlig fristelse 🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

