Velkommen 2014

20140101-155322.jpg 1. nyttårsdag er en slapp dag. Jeg har sovet lenge og deretter løpt meg en tur. Løp i overkant av 5 km på en elendig tid, men det er en start. Og et bevis på at kondisjon er ferskvare! Heretter kan det bare bli bedre!

Bokmessig har jeg ingen nyttårsforsetter i det hele tatt. Vel – det eneste jeg skal ha i bakhodet er «off the shelf». Jeg skal gjøre et helhjertet forsøk på å lese de bøkene vi har i hylla og på Kindlen før jeg anskaffer flere. Hørt det før? Men det er det som er glimrende med en bokblogg. Man kan lese hva man vil, skrive så kort eller langt man vil og det uten å føle at man liksom må lese det nyeste av de nye. Så – bring it on! Godt nyttår, alle sammen!

5 responses to “Velkommen 2014

  1. Godt nyttår🙂 Ser frem til å følge bloggen din i år også!

  2. Tilbaketråkk: Velkommen 2014 | Blopp.no

Kommentarer er alltid hyggelig!

