Smakebit på søndag: «Sikre tegn på din død» av Torkil Damhaug

Denne boka var plutselig ledig på biblioteket, så da var det bare å låne og lese! Ekstra gøy fordi mye av handlingen foregår på sykehuset hvor jeg jobber. Tipper de fleste Ahus-ansatte kjenner seg igjen i denne snutten her:

Da heisdøra gled igjen bak ham, ble Arash stående og kikke nedover kjellerkorridoren. Først ut mot personalinngangen og kapellet, så den andre veien, mot tunnelen og rampen. Begynte å gå i den retningen, forbi garderobene. Noen stativer med hvite frakker og trøyer sto langs veggene. Han stanset ved et kryss, en korridor til venstre, han pleide ikke å gå der, visste ikke hvor den førte, selv om han hadde jobbet på dette stedet i nesten et år.

Nei, slik er det. Det tar tid, det er sikkert. Flere smakebiter er å finne på bloggen «Flukten fra virkeligheten».

20140105-175118.jpg

15 responses to “Smakebit på søndag: «Sikre tegn på din død» av Torkil Damhaug

  1. Takk for smakebit og boktips!🙂

  2. Tack för smakbiten. Torkil Damhaug har jag satt upp som en författare att läsa 2014!

  3. Det må være morsomt å lese fra arbeidsplassen sin!:) Har ikke lest noe av forfatteren ennå, men har notert han ned noen ganger tidligere. Så var det bare igjen å trøkke han inn imellom alle de andre bøkene jeg skal lese, hehe. Lista er lang! Kos deg med den!:)

  4. Takk for smakebiten. Ei bok jeg skal merke meg

  5. Tilbaketråkk: Smakebit på søndag: «Sikre tegn på din død» av Torkil Damhaug | Blopp.no

  6. Så artig🙂
    Denne boka gledar eg meg til. Eg tykkjer Damhaug er ein spennande forfattar; han skriv litt annleis krim.

  7. Sjukhuskorridorer är väldigt otäcka🙂 Jag tror aldrig jag kommer att få läsa en bok om stället där jag jobbar, men jag brukar nöja mig med orten där jag bor/bott🙂

  8. Takk for fin smakebit! Jeg vil også lese den boka!!
    Ha en glad dag!

  9. Torkil Damhaug har jeg ikke lest noe av ennå, takk for tips🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

