Smakebit på søndag: «Hevneren» av Jan-Erik Fjell

Etter å ha hostet meg gjennom først en fagdag og deretter et personalmøte på onsdag, slo ketchupvarianten av forkjølelse inn. Fint da, å ha kollegaer man kan låne bøker av. Og kollegaer som selger honning for pappaen sin, slik at den kan puttes i teen jeg drikker. Boka jeg har lånt, er «Hevneren». Den er ikke blitt smittebefengt, Hilde. Her er et utdrag:

Anton oppfattet ikke alt som ble sagt. Klemte bare enda hardere rundt Torps hånd. Øynene rullet bakover i skallen.

Flere smakebiter finner du på bloggen «Flukten fra virkeligheten».

20140119-143656.jpg

9 responses to “Smakebit på søndag: «Hevneren» av Jan-Erik Fjell

  1. Jeg har ennå ikke lest noe av Jan-Erik Fjell, men har fått med meg at det skal være spennende bøker så det er nok på tide ja🙂

  2. Fint att ha något att läsa om man är förkyld. Tack för smakbiten!

  3. Tilbaketråkk: Smakebit på søndag: «Hevneren» av Jan-Erik Fjell | Blopp.no

  4. Jeg har ikke fått det helt til med Jan-Erik Fjells bøker. Det er noe med Anton (Berg?) jeg ikke liker. Men jeg hører at mange andre liker dem så kanskje jeg må gjøre et nytt forsøk🙂 Ønsker deg en fin søndagskveld!

  5. Tur att det finns böcker när förkylningen sätter in. Tack för smakbiten.

  6. Jeg har lest begge bøkene til Fjell.Jeg likte denne boka veldig godt, og skrev omtale om den på bloggen min da den kom ut. Rekner med å høre mer fra denne forfatteren.

  7. Jeg har ikke lest noen av hans bøker, men har planer om å gjøre noe med det🙂

  8. Tack för smakbiten. Jan-Erik Fjell står på listan över författare jag gärna skulle läsa något av.

  9. Det här är en författare jag gärna hade läst om hans böcker funnits på svenska. Tack för smakebiten!

Kommentarer er alltid hyggelig!

