Smakebit på søndag: «Den sista akten» av Mari Jungstedt

Det hoper seg opp med bokomtaler jeg ikke har tid til gidder å skrive. Men en smakebit på søndag, derimot – det får vi til. Tid for en ny Gotlandsdeckare nå, nemlig Mari Jungstedts «Den sista akten». Her er noen linjer:

Plötsligt fladdrade gardinen till och hon blev stel i kroppen. I nästa ögonblick fick hon sina farhågor bekräftade. En mörk skugga avtecknade sig mot solljuset som sken in på soverumsgolvet. Det var definitivt någon där.

Flere boksmakebiter finner du som vanlig på bloggen «Flukten fra virkeligheten».

20140202-105344.jpg

13 responses to “Smakebit på søndag: «Den sista akten» av Mari Jungstedt

  1. Mari Jungstedt har jag inte läst ännu. Vilket mest beror på att det är en genre jag tidigare valde bort. Hon finns i min bokhylla i alla fall.

  2. Tilbaketråkk: Smakebit på søndag: «Den sista akten» av Mari Jungstedt | Blopp.no

  3. Denna har jag inte läst än, men alla de tidigare. Det är bra böcker att koppla av med. Tack för smakebiten!

  4. Med Jungstedt brukar man ju veta vad man får🙂

  5. Den här serien följer jag fortfarande, har läst allihopa. Tack för smakbiten.

  6. Jeg har også en haug bøker liggende som jeg ikke har fått skrevet noe om, og hvor jeg venter på at inspirasjonen skal komme dalende ned i hodet mitt🙂 Av erfaring vet jeg det ikke skjer, men man kan da håpe litt😀 Kanskje jeg en dag bare sprudler av skrivelyst og freser ned flere innlegg ad gangen, det kan skje, (not!)🙂 Ønsker deg en fin søndag!

  7. Spennende! Nok en krim forfattere jeg ikke har lest noe av idag:) Må bare føre opp på listen, som blir raskere lengre en kortere:) Har også litt skrives vegring imellom, ikke noe morsomt å bare se bøkene hoper seg opp. Men når det løsner har man alltid noe å velge imellom, det er jo kjekt:) Håper det løser seg! Kos deg med boken! Takk for smakebiten!

  8. Kjenner litt til det der med bøker som hoper seg litt opp, har endel som jeg leste på tampen i fjor som ikke er skrevet om enda, og det har jammen meg hopet seg litt opp i jan også, derfor har jeg tatt med en liten økt i dag. Denne boken har jeg ikke hørt om før så den til behørig notert ned. Tusen takk for smakebit og boktips! Ha en fin kveld:-)

  9. Usch, jag blir alltid så rädd när det i böcker och filmer är folk som har tagit sig in i folks lägenheter.

  10. Jag har läst första boken av Mari Jungstedt som jag gillade, men sen kom jag av mig av någon anledning. Kanske dags att återuppta bekantskapen. Tack för smakbiten.🙂

  11. Har läst ganska många Jungstedt, men det här kände jag inte igen, frå nog kolla upp det. Tack för påminnelsen🙂

  12. JA, endelig en super blogg:) Fins jo mange, men denne likte jeg ekstra godt. Har for tiden goooooo tid og elsker å lese. Trenger stadig gode forslag på bøker! Følger deg jeg!

Kommentarer er alltid hyggelig!

