Smakebit på søndag: «Den døende detektiven» av Leif GW Persson

Nå har bloggen min ligget i dvale lenge. Tida har flydd avgårde! Et lite livstegn herfra, med andre ord – en boksmakebit! Nå leser jeg «Den døende detektiven» av Leif GW Persson, en så langt glimrende krim:

I sine velmaktdager var Lars Martin Johansson kjent blant kollegene som «mannen som kunne se rundt hjørner». Dessuten var han et vandrende kriminalleksikon når det gjaldt grove voldsforbrytelser. Straks arbeidskameratene hadde en gammel sak de ikke kunne plassere i tid og rom, pleide de å begynne med å spørre Johansson.

Flere boksmakebiter finner du på bloggen «Flukten fra virkeligheten».

20140309-163938.jpg

7 responses to “Smakebit på søndag: «Den døende detektiven» av Leif GW Persson

  1. Tilbaketråkk: Smakebit på søndag: «Den døende detektiven» av Leif GW Persson | Blopp.no

  2. Den här läst jag för bara ett litet tag sedan, jag gillade den🙂

  3. Måtte sjekke listen min, og så at jeg ga den en 5`er da jeg leste den i 2011. Kan ikke huske den, hvis det er et kriterie for god bok… Ha en fin søndag!

  4. Tusen takk for smakebiten🙂

  5. GW Persson kan vara jobbig ibland, tycker jag. Tack för smakbiten.

  6. Har endå tilgode å lese bøker av Persson. Litt rart eigentleg ettersom eg trur han skriv gode bøker…Takk for smakebit🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

