Sommerlektyre – hva skal man lese, tro?

image Så står snart sommerferien for døren. Bare en nattevakt igjen… Det er dermed tid for å laste opp noen nye bøker til min kjære Kindle – det er så deilig å slippe å slepe med seg flere kilo med bøker i kofferten!  Jeg driver og leter så smått på amazon.com og tror ihvertfall jeg skal lese Paula Hawkins’ «The girl on the train». Muligens også Elly Griffiths’ «The zig zag girl». Har sett gode omtaler av begge disse bøkene. Noen av dere som har lest dem? Kan hende jeg skal finne noe norsk å lese også, som vanlig er det bloggen «e-bokhylla mi» jeg bruker som oppslagsverk når det gjelder å konvertere bøker til kindleformat.

Hva er deres sommerlektyre i år?

4 responses to “Sommerlektyre – hva skal man lese, tro?

  1. Tilbaketråkk: Sommerlektyre – hva skal man lese, tro? | Blopp.no

  2. Jeg har ikke noe bestemt jeg leser om sommeren, det kommer helt an på humør og behov. Jeg velger ut bøker som passer til den jeg leste sist, slik at det ikke blir for mye likt etterhverandre.

    Ser ut som du liker krim. Hva med den siste jeg anmeldte, «Til døden skiller oss ad»?

    God sommerles, uansett hva det blir!

  3. Eg leser etter lyst og humør, men skal starte med War and Peace når sommerferien kjem🙂

  4. Jeg har tenkt å lese de to siste bøkene i serien SILO, også fikk jeg Ketil Bjørnstad sin nye bok i hende, så den mursteinen tar nok litt tid å komme gjennom. Jobbskifte gjør at sommerferien kan bli lengre enn vanlig, så tykke bøker er hjertelig velkommen🙂

Kommentarer er alltid hyggelig!

