Mammutsalg 2016

CABRYD1PCAYLJQ28CAZMUIU0CA7OS5U6CAWYXB7UCASC595RCAJ5CG67CAXKVJ9QCA1S8ZWDCAOSIK7RCALMSCSJCAKJYL5RCARWHLEBCA8W3IYECAOTV5DVCAJ2V5EGCAYVTZY1CAAEGK74CA7SC27HJeg tenkte jeg bare kunne gjenåpne bloggen for et innleggs skyld. Årsaken er Mammutsalget, som i år foregår 15/2 – 27/2. Jeg har jo pleid å ha et innlegg med noen boktips hvert år, og kan jo like gjerne komme med noen tips i år også, selv om bloggen ligger fullstendig brakk. Jeg lenker opp til innleggene jeg har skrevet om bøker jeg har funnet i katalogen:

*Unni Lindell: «Brudekisten»
*Jussi Adler-Olsen: «Flaskepost fra P»
*Ann Rosman: «Fyrmesterens datter»
*Camilla Läckberg: «Fyrvokteren»
*Jørn Lier Horst: «Hulemannen»
*Henning Mankell: «Hånden»
*Torkil Damhaug: «Ildmannen»
*Kristina Ohlsson: «Papirgutten»
*Kristina Ohlsson: «Paradisoffer»
*Thomas Enger: «Våpenskjold»
*Marte Michelet: «Den største forbrytelsen»
*Erik Bertrand Larssen: «Bli best med mental trening»
*Chelsea Cain: «ondskapens hjerte»(e-bok)
*Jo Nesbø: «Politi»(e-bok)
*Britt Karin Larsen: «Slik treet faller»

Hvis jeg skal anbefale noen? Boka til Marte Michelet. Og Britt Karin Larsen.

Kommentarer er alltid hyggelig!