Tom Strømnæss: «Åndenes makt»

8203293778Jeg har sagt det flere ganger i bloggen her at det å se på «Åndenes makt» er en av mine guilty pleasures. Litt nervepirrende og samtidig akkurat passe med grøss – samtidig som jeg tenker «herregud, er det virkelig mulig? Hvordan går det an?». Skrekkfilm tør jeg virkelig ikke å se på – «Åndenes makt» er mer enn nok for meg…

Boka gir en mer utfyllende beskrivelse av flere av episodene i serien. Og det er faktisk såpass «nifst» skrevet at jeg får litt gåsehud. Det er nok meningen. Men man bør nok ha sans for «slikt» for å like boka. Og jeg har jo sans for det jeg da. Jeg har nemlig alltid ment at det er mer mellom himmel og jord enn vi aner. Etter diverse episoder både hjemme og på jobb er jeg bare enda mer overbevist om akkurat det. Da passer det glimrende å lese en bok som dette! Det er jo reinspikka underholdning, men det funker for meg. Bare å innrømme det.

1 responses to “Tom Strømnæss: «Åndenes makt»

  1. Tilbaketråkk: Tom Strømnæss: «Åndenes makt» | Blopp.no

Kommentarer er alltid hyggelig!