Pause på ubestemt tid

wpid-20151002_200817.pngI de siste par åra har jeg ikke prioritert bloggen spesielt høyt. Og slik er det fortsatt. Jeg leser masse bøker, men orker/gidder/vil ikke skrive om dem. Dessuten har jeg ikke lyst til å bruke energi på å ha dårlig samvittighet på ikke å blogge. Derfor har jeg nå bestemt meg for å ta en bloggpause på ubestemt tid. Når blogging ikke er lystbetont lenger, så blir det slik. Altså – bloggen blir jo liggende her den ligger, så om dere ønsker boktips er det jo bare å lete og forhåpentligvis finne!

Det jeg imidlertid har tenkt å gjøre, er å skrive små bokomtaler på Instagram, der jeg allerede deler en del bilder av bøker jeg leser. Og det hender jeg sender ut bokbilder på Snapchat også, eller på Twitter. Følg meg gjerne, på alle tre steder heter jeg som her: anitastaahle . Håper vi sees, for jeg har fortsatt lyst til å dele boktips og inspirere til å lese.

Og hvem vet, plutselig våkner skrivelysten og dermed bloggen til liv igjen.

Kommentarer er alltid hyggelig!