Boktema: Min sommerlesning – oppsummering

Så er Anettes boktema tilbake etter ferien, og i dag lurer Anette på hvordan sommerlesningen har gått. Har vi lest det vi planla? For min del hadde jeg planer om å lese disse bøkene i ferien:


Dette er bøkene jeg endte opp med – så langt. Som dere ser, er to av fire planlagte bøker lest – det er vel ikke så verst. Den Cornwell-boka under her er jeg ikke helt ferdig med enda, forresten.


Bare Cornwellboka er ferdig, skal jeg starte på «Brobyggarna» av Jan Guillou.

8 responses to “Boktema: Min sommerlesning – oppsummering

  1. Flott liste dette:-) Jeg har hørt om Viveca Sten sine bøker på en svensk blogg og har blitt litt nysgjerrig på bøkene hennes. Går ut fra at det går greit på lese på Svensk.. Ellers kunne jeg tenkt meg å lese Jørn Lier Horst sine bøker.

    • Det går fint å lese svensk, synes jeg. Jeg har vokst opp ganske nær grensa og tenker nesten ikke over om det er norsk eller svensk jeg leser…

  2. Du har lest mange gode bøker i sommer! Jeg har tenkt å prøve meg på Cornwell. Men mannen min har innført inntakstopp på bokfronten. Jeg har en utrolig overfylt bokhylle med bøker jeg ikke har lest, så jeg forstår jo poenget😀 Jeg klarte ikke holde meg til min liste i sommer, men det viktigste er vel at jeg koste meg med de bøkene jeg leste🙂

  3. To av fire er bra, og ellers mange spennende bøker du endte opp med🙂
    En god sommer-lesing!

  4. Åh, så bra! Ja, her var det mange gode boktips🙂 Gleder meg til å høre hva du syns om «Brobyggerne» – jeg likte den kjempegodt🙂

  5. Lover bra. Jeg er eegntlig helt blank når det gjelder Guillou, så det blir spennende!

Kommentarer er alltid hyggelig!

