Boktema – mitt favorittomslag i fargen rød

Ny torsdag og nytt boktema hos Anette! Denne gangen vil hun vite hvilke som er våre røde favorittomslag. Jeg har funnet fram til to temmelig forskjellige bøker.
Den ene boka er Alison Weir bok «Mary Boleyn», den har jeg tidligere lest og skrevet om, og du kan finne min omtale her.

Den andre boka er Jo Nesbøs bok «Marekors», som jeg leste lenge før jeg begynte å blogge om bøker. Men at det er en Harry Hole-bok, er vel hevet over enhver tvil. En Harry som innledningsvis er i en temmelig sjaber form, men som kommer seg betraktelig utover i boka, for å si det sånn.

Om du har lyst til å skrive om hvilket røde bokomslag som er din favoritt, kan du legge igjen en link til innlegget ditt hos Anettes bokboble.

8 responses to “Boktema – mitt favorittomslag i fargen rød

  1. Jeg ser vi har valgt oss ut ganske så forskjellige omslag, Anita. Mary Boleyn omslaget er så flott! Ønsker deg en riktig fin torsdag 🙂

  2. Mary Boleyn var nydelig. Det er forresten en bok jeg godt kunne tenkt meg å lest.

  3. Morsomt å se så mange forskjellige bokomslag:) Likte også Mary Boleyn sitt bokomslag var veldig fint. Måtte notere meg ned boken også:) Ha en fin torsdag!

  4. velidg fine omslag og i likhet med de andre over her likte jeg også den Mary Boleyn veldig godt.

  5. Flotte omslag! Jeg falt spesielt for Mary Boleyn.

  6. Flotte bokomslag! Av disse har jeg lest «Marekors», og syns den var veldig bra 🙂 God helg og klem fra Anette 🙂

  7. Fine omslag. Eg elska Jo Nesbø og har lest «Marekors», veldig bra bok 🙂

  8. Fine og veldig ulike omslag 🙂

    God lørdag, Anita!

Kommentarer er alltid hyggelig!