Run, Forrest – Run!!!

20121021-201702.jpg Jeg blir jo ofte så lett revet med. Og nå er jeg imponert samt inspirert av Ingalill, som skal løpe helmaraton i Oslo neste høst. Derfor: Man heller innpå et par vinglass på lørdagskvelden og melder seg deretter impulsivt på halvmaraton. Muligens noe provosert av min logiske halvdels mumlende kommentar om at «hrmpf – tru’kke du klarer det».

Jeg har tross alt nesten et år å trene på. Og: jeg klarer å løpe jogge en mil, hvorfor ikke to? Noen hårete og litt sprø mål må jeg ha å strekke meg etter i disse mørke høstdagene…

4 responses to “Run, Forrest – Run!!!

  1. Man klarer som regel det man vil her i livet (bare man vil det nok). Greier du å løpe en mil på trening så greier du det dobbelte i konkurranse. Jeg har trent kun 20-kilometerøkter de gangene jeg har løpt full maraton.Lykke til med de neste månedene!

  2. ahh, så moro.
    Nesten enda bedre enn catch22bølgen, for såvidt jeg vet er du den første bokbloggeren jeg har inspirert til å melde seg på løp. Uansett hvor mye jeg gnåler -). Også minte du meg på helmaratonen som jeg daglig prøve å fortrenge. (psst, du kan jo varme opp med å løpe 10 på jessheim i november -)

  3. Du har fått en award av meg🙂 (Se på bloggen min) Klem!

Kommentarer er alltid hyggelig!

