Top Ten Tuesday – bøker jeg kunne tenkt meg å lese om igjen

Plutselig dukket det opp litt inspirasjon, gitt. Og det må jeg jo utnytte. Takket være Astrid Terese har jeg oppdaget den fine bloggen The Broke And The Bookish  som hver tirsdag har en ny topp 10-liste som har med bøker å gjøre. Denne gangen er temaet bøker man kan tenke seg å lese om igjen. Her er mine – i tilfeldig rekkefølge og de jeg kom på i full fart:

*»Ulvetid» av Hilary Mantel – omtalen min finner du her.

*»Det usynlige fjellet» av Carolina de Robertis – her er omtalen.

*»Historikeren» av Elizabeth Kostova, her er omtalen.

*»Boktyven» av Markus Zusak –  les her.

*»Beatles» av Lars Saabye Christensen – følg denne linken.

*»Animal Farm» av George Orwell – les her

*»The Seven Daughters Of Eve» av Bryan Sykes – spennende bok som du kan lese om her.

*»Flaskepost fra P» av Jussi Adler-Olsen – spennende!

*»The Lady In The Tower – The Fall Of Anne Boleyn» av Alison Weir – linken er her.

*»Panserhjerte» av Jo Nesbø – omtale her.

 

3 responses to “Top Ten Tuesday – bøker jeg kunne tenkt meg å lese om igjen

  1. Jeg tok med meg Ulvetid hjem fra jobb i dag. Du gjorde meg nysgjerrig på den sist du nevnte den, så nå må jeg bare lese den selv!

  2. Skjønner jeg har litt å lese ;0)

Kommentarer er alltid hyggelig!