Top Ten Tuesday: Ti uleste bøker i bokhylla

20120630-093148.jpg
Det skal ikke stå på antall bøker i sommer, for å si det slik. For en titt i hylla avslører ymse uleste eksemplarer i rikt monn; leseeksemplarer, historiske romaner, dokumentarer, bøker jeg har vunnet, bøker jeg lurer på hvor kommer fra – tja, kortsagt… Her er et utvalg:

*Leif G.W. Persson: «En annen tid, et annet liv»
*Titti Holmer: «Lycka nu»
*Alf R. Jacobsen: «Scharnhorst»
*Hans Olav Lahlum: «Menneskefluene»
*Michael Connelly: «Mannen i bagasjerommet»
*Bernard Cornwell: «Den hvite rytteren»
*G.G. Musso: «Papirpiken»
*Audun Myskja: «Finn din indre kraft»
*Lorraine Lopez: «Et rike for sultne sjeler»
*Ørjan N. Karlsson: «Gerhardsens testamente»

Har  du lest noen av disse?

9 responses to “Top Ten Tuesday: Ti uleste bøker i bokhylla

  1. Uleste bøker i rikt monn, ja.. må si jeg kjenner meg igjen i det utsagnet, host, kremt. 😉
    Jeg har ikke lest noen av disse 10 du har valgt ut jeg heller, men har lyst til å forsøke meg på Leif G.W. Perssons bøker i framtiden.

  2. Tilbaketråkk: Topp 10 uleste bøker i bokhylla « Betraktninger

  3. astridterese

    Jeg har en alt for stor mengde uleste bøker i hylla, og det har jeg tenkt å gjøre noe med i sommer. Så jeg har låneforbud på biblioteket hele sommeren 🙂
    Av bøkene på din liste har jeg lest Papirpiken. Den syntes jeg var nydelig så en av bøkene jeg skal lese i sommer er Mussos tredje bok; Anrop fra en engel.

  4. Fin liste og med flere bøker jeg kunne tenkt meg:-) Av disse er det kun papirpiken jeg har lest og den likte jeg veldig godt.Nå holder jeg på med forfatterens tredje bok, Anrop fra en engel og så langt virker den veldig lovende. Et rike for sultne sjeler står høyt på min ønskeliste. Ha en fin dag.-)

  5. Har ikke lest noen av de,men virker som flotte bøker!

  6. Jeg har heller ikke lest noen av disse, men kjenner meg godt igjen i det å ha mange uleste bøker i hyllen, og…eh, i dag ble det to til… 🙂

  7. ‘Mannen i bagasjerommet’ er en av de beste til Connelly.

  8. Tilbaketråkk: Deon Meyer: “13 timer” « Anitas blogg

  9. Tilbaketråkk: Smakebit på søndag: “Den hvite rytteren” av Bernard Cornwell « Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!