Skal vi dele julegavetips? Et blogghopp

NisseDet er desember og advent om svært kort tid, og det er kanskje ikke alle som har kommet igang med å kjøpe julegaver..? Jeg har ihvertfall ikke begynt enda – tradisjonen tro… Vi kunne kanskje hjelpe hverandre litt og dele tipsene vi har? Bøker er jo flotte gaver!

Om jeg har fått det til, håper jeg at jeg har klart å mekke til et blogghopp her… Følg denne linken og velg den koden som passer din type blogg, og deretter limer du koden inn nederst i bloggposten din. En oversikt med linker og boktips fra forskjellige bloggere, vil dermed også dukke opp på din blogg. Listen vil oppdateres automatisk hver gang en ny blogger legger inn en link – hvis jeg har fått det til, da…

Her kommer noen bøker jeg synes er fine, klikk på lenken så kommer du til omtalen jeg har skrevet:

Det var noen tips, men ta gjerne en kikk på andre bokomtaler også. Og ellers: Her finner du omtaler av krimbøker, og her finner du omtaler av historiske romaner.

Og du – husk at du ikke nødvendigvis må ha en ren bokblogg for å bli med her!



9 responses to “Skal vi dele julegavetips? Et blogghopp

  1. Tusen takk for flotte julegavetips, Anita. Sirkelen kan jeg signere på at er et hett julegavetips. Jeg har boken til Watson stående her, gleder meg til å ta fatt på den, men det blir nok ikke før i 2013.

    Du må forresten gjerne legg inn linken til julegavetipsene dine i Bokblogger.nos julegavetips-innlegg også 🙂

    Ha en strålende helg!

  2. Mange flotte tips her, Anita:-) Jeg har nettopp kjøpt en bok av Larsen, men jeg ahr begynt i feil ende ser jeg.. hehe…jaja, får kjøpe de to andre også da… Skal lage meg et innlegg i løpet av helgen.

  3. Vet du at Britt Karin Larsen har gitt ut fjerde boka om Folket på Finnskogen no i høst? Jeg har sååå lyst å lese de bøkene om Folket på Finnskogen…

    • …og der var boka forhåndsbestilt fra biblioteket. Hadde faktisk ikke fått med meg at bok nummer fire skulle komme ut nå, så takk for at du sa fra!

  4. Før jeg sovner har jeg ikke tenkt på, den burde jeg ha gitt bort til noen, den er så fin! Ellers håper jeg at familien min ikke leser bloggen min akkuratt i dag 🙂

  5. Tilbaketråkk: Litteraturmål 2013 « Anitas blogg

Kommentarer er alltid hyggelig!